Uusi Vuosi, Uusi Koti




Muuttopäivästä selvittiin jotenkin. Apu oli korvaamatonta 💗 Teinit hoiti osansa todella hyvin, ei kuulunut kertaakaan kysymystä, että "Vieläkö mun pitää kantaa" Kaikki kantoi tavaraa niin kauan kuin tarvitsi💗Vaikka muut hoiti kaiken kantamisen, niin kyllähän se oli sitikin minulle todella raskas päivä. Illalla olin todella puhki ja jalat oli aivan tulessa, makasin vain Pemeissä sängyssä, tyttö toi iltapalan ja lääkkeet sänkyyn. Aamulla olo oli jo vähän parempi.  Nyt vaan toivotaan, että ei tule isompaa romahdusta voinnissa. Muuton aiheuttama rasitus ei vielä näy voinnissa. Olen oppinut, että isomman rasituksen aiheuttamat Pem-oireet tulee vasta viiveellä. 

Koti vaikuttaa ihan hyvältä, mutta odotin kyllä, että meitä odottaa puhdas, siivottu koti. Nyt ei ihan niin ollut 😞Kun arki huomenna koittaa, niin jatkan selvittelyä voiko asialle tehdä vielä jotain. Kun olisinkin terve, niin saisin itsekin putsattua paikkoja, vaikka eihän se minulle kuuluisi, mutta en valitettavasti pysty. 

Koti oli täynnä muuttolaatikoita ja tavaraa ja vallitsi aikamoinen kaaos. Löytyi kuitenkin nukkumapaikat. Ihana ystävä tuli järjestelemään paikkoja. Vaikka on paljon laatikkopinoja, niin kotona näyttää jo asuttavalta ja täällä mahtuu kuitenkin jo liikkumaan. Kiitos ystäväni, olet korvaamaton💗Laatikot ehtii purkamaan ajan kanssa, toki vuokralaatikot täytyy purkaa nopeammin. 

Kyllä siitä hyvä koti vielä tulee 💖

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Long covid- ja me/cfs-potilas terveydenhuollossa, osa 1

Kognitiivinen häröily

Joulu nurkan takana